Καλέστε μας
Γκαράζ
Καλάθι

Το καλάθι μου

0 τεμάχια 0,00 €
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο Καλάθι Αγορών σας!

0

Είδη 1 εώς 5 από 14 σύνολο

Σελίδα:
  1. 1
  2. 2
  3. 3

  • Η Επίτροπος Βιομηχανίας Bienkowska ανάβει το πράσινο φως στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
  • Το σκάνδαλο της VW άλλαξε τη στάση της κοινωνίας, δηλώνει στο Bloomberg

Οι καταναλωτές της Ευρωπαϊκής Ένωσης μπορούν να κάνουν όσο και οι ρυθμιστικές αρχές να προωθούν τον τομέα αυτοκινήτων στην περιοχή τους στην ηλεκτροκίνητη εποχή που προβλέπει η Tesla Inc., σύμφωνα με τον επικεφαλής της βιομηχανικής πολιτικής της ΕΕ.


Η Ευρωπαία Επίτροπος Elzbieta Bienkowska δήλωσε ότι η ΕΕ είχε μια «σημαντική ευκαιρία» από τη στιγμή που η Volkswagen AG με έδρα τη Γερμανία παραδέχτηκε το 2015 ότι είχε τοποθετήσει κινητήρες ντίζελ με λογισμικό για να εξαπατήσει τους ελέγχους των ΗΠΑ σε εκπομπές οξειδίων του αζώτου που συμβάλουν στο γνωστό σε όλους μας νέφος. Αυτό επηρέασε βαθιά «τα συναισθήματα στην κοινωνία προς τις εκπομπές και τα καθαρότερα αυτοκίνητα», τόνισε.


"Τα αυτοκίνητα Diesel έχουν τελειώσει", δήλωσε η Bienkowska σε συνέντευξή της στις 24 Μαΐου στο γραφείο της στο όγδοο όροφο των Βρυξελλών. «Νομίζω ότι σε κάποια χρόνια θα εξαφανιστούν τελείως. Αυτή είναι η τεχνολογία του παρελθόντος. " Το σκάνδαλο των εκπομπών αυτοκινήτων μπορεί να βοηθήσει την ΕΕ να επιταχύνει την τεχνολογική επανάσταση στις οδικές μεταφορές. Η Ευρώπη επιδιώκει να διατηρήσει ηγετική θέση στην παγκόσμια αγορά επιβατικών αυτοκινήτων ενόψει του ανταγωνισμού από τις Η.Π.Α., όπου εδρεύει η Tesla, και την Κίνα, η οποία αντιπροσωπεύει περίπου το ήμισυ των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων.

 

Αυστηρότεροι κανόνες

 

Η εξαπάτηση της VW, την οποία οι ΗΠΑ αποκάλυψαν και οδήγησε τη Γερμανία να ανακαλέσει σε ολόκληρη την ΕΕ 8,5 εκατομμύρια οχήματα Volkswagen, έσπρωξε τον παγκόσμια Νο 1 κατασκευαστή αυτοκινήτων σε κρίση και άφησε τους υπευθύνους χάραξης πολιτικής στην Ευρώπη να επιδιορθώσουν τις ρυθμιστικές τρύπες που απειλούσαν μια στρατηγική "clean-diesel "που χρονολογείται από τη δεκαετία του 1990. Οι υπηρεσίες της Bienkowska ενημερώθηκαν στη συνέχεια για πιθανές παρατυπίες στη διαχείριση των κινητήρων σε περισσότερα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων που κατασκευάστηκαν από τη Fiat Chrysler Automobiles NV.

Το θέμα είναι πολιτικά ακανθώδες στην Ευρώπη, επειδή περίπου τα μισά αυτοκίνητα τροφοδοτούνται με πετρέλαιο ντίζελ - το οποίο προκαλεί περισσότερη αστική ρύπανση από τη βενζίνη ενώ έχει μικρότερο αντίκτυπο στην υπερθέρμανση του πλανήτη - και επειδή πολλά κράτη μέλη αγωνίστηκαν για να αντιμετωπίσουν τους στόχους για τον "καθαρό αέρα" που αποσκοπεί στη μείωση των ανθρώπινων ασθενειών και των πρόωρων θανάτων.

 

"Οι άνθρωποι έχουν συνειδητοποιήσει ότι ποτέ δεν θα είμαστε απόλυτα καθαροί - χωρίς NOx - με τα πετρελαιοκίνητα οχήματα", δήλωσε η Bienkowska, η οποία προέρχεται από την Πολωνία. Την περασμένη εβδομάδα, οι κυβερνήσεις της ΕΕ στήριξαν την ανανέωση των κανόνων για την έγκριση μοντέλων αυτοκινήτων στο μπλοκ των 28 κρατών. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το ρυθμιστικό σκέλος της ΕΕ, κέρδισε την εξουσία να επιβάλει πρόστιμα στις αυτοκινητοβιομηχανίες μέχρι 30.000 ευρώ (35.157 δολ.) ανά ελαττωματικό αυτοκίνητο και το δικαίωμα εντολής ανάκλησης ως μέρος της πιο συγκεντρωτικής εποπτείας της αγοράς, που μοιάζει περισσότερο με την Υπηρεσία Περιβαλλοντικής Προστασίας των ΗΠΑ Environmental Protection Agency-EPA.
0 Comments | Posted in Νέα αυτοκίνησης By ΒΑΣΙΛΗΣ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ

Ενα αμυντικό σύστημα πολυτελείας… Ο Mark Powell, Διευθυντής πωλήσεων για την Rolls-Royce στο Tampa Bay, κάνει επίδειξη της νεότερης αντικλεπτικής τεχνολογίας που υπάρχει σε κάθε Rolls-Royce.

Όπως μπορείτε να δείτε, όποτε προσπαθείτε να τραβήξετε το έμβλημα ή εφαρμόσετε οποιαδήποτε πίεση, το αυτοκίνητο το αναγνωρίζει και αμέσως αποκρύπτει το έμβλημα στο εσωτερικό του καπό. Αυτό το αντικλεπτικό χαρακτηριστικό είναι στον βασικό εξοπλισμό κάθε μοντέλου Rolls-Royce από το 2004. Επίσης, το έμβλημα έχει και όνομα: Το Πνεύμα της Έκστασης.

 

Παρά το ότι ο πωλητής στο βίντεο δεν βάζει ιδιαίτερη δύναμη, κρίνοντας από την ταχύτητα με την οποία αυτό αποκρύπτεται μέσα στο καπό, δεν θα ήθελε κάποιος να διακινδυνεύσει να πιαστούν τα δάκτυλα του.

Στο βίντεο, μπορείτε να δείτε ακριβώς τι συμβαίνει όταν προσπαθήσετε να το "αρπάξει"

 

Δείτε το βίντεο ΕΔΩ

0 Comments | Posted in Νέα αυτοκίνησης By ΒΑΣΙΛΗΣ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ

Προθέρμανση Πετρελαιοκινητήρα – Παρατεταμένη λειτουργία στο Ρελαντί


Αποφύγετε το πλήρες άνοιγμα του γκαζιού όταν ο κινητήρας είναι κρύος. Κατά την εκκίνηση ενός κρύου κινητήρα, φέρτε τον κινητήρα αργά στις στροφές λειτουργίας και αφήστε την πίεση λαδιού να σταθεροποιηθεί καθώς ο κινητήρας ζεσταίνεται.


 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ

 

 

Η λειτουργία ενός κρύου κινητήρα με υψηλές στροφές και χωρίς φορτίο μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα υπερβολικό λευκό καπνό και κακή απόδοση του κινητήρα. Οι στροφές του κινητήρα όταν αυτός λειτουργεί χωρίς φορτίο πρέπει να διατηρούνται κάτω από 1,200 rpm στη περίοδο προθέρμανσης, ειδικά σε συνθήκες χαμηλής θερμοκρασίας του περιβάλλοντος.
 
Εάν οι θερμοκρασίες είναι κάτω από 0°C, λειτουργήστε τον κινητήρα σε μεσαίες στροφές για πέντε λεπτά πριν την εφαρμογή πλήρους φορτίου.
 

Λειτουργία του Πετρελαιοκινητήρα στο Ρελαντί– Σε Κρύο Καιρό

 

Αποφύγετε την παρατεταμένη λειτουργία στο ρελαντί σε θερμοκρασίες περιβάλλοντος κάτω από -18°C. Οι παρατεταμένες περίοδοι λειτουργίας στο ρελαντί μπορεί να είναι επιβλαβείς για τον κινητήρα σας γιατί η θερμοκρασία του θαλάμου καύσης μπορεί να πέσει τόσο ώστε το καύσιμο να μην καίγεται πλήρως. Η ατελής καύση επιτρέπει το σχηματισμό ανθρακωμάτων και ακαθαρσιών στα ελατήρια των εμβόλων και στα ακροφύσια των μπεκ. Επίσης, το άκαυστο καύσιμο μπορεί να εισχωρήσει στον στροφαλοθάλαμο, διαλύοντας το λάδι και προκαλώντας γρήγορη φθορά στον κινητήρα.



0 Comments | Posted in Νέα αυτοκίνησης By ΒΑΣΙΛΗΣ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ

Valeo, ο ειδικός στα θερμικά συστήματα, υλοποιεί την δέσμευσή της για συνεχή επέκταση της κάλυψης των αναγκών της αγοράς λανσάροντας μια σειρά 200 κωδικών superkit. Με υψηλά πρότυπα, αυτή η σειρά – αποτελούμενη από κιτ ιμάντα χρονισμού και αντλίας νερού – διαθέτει έναν εξαιρετικό βαθμό κάλυψης σε ποσοστό 95 % στην Ευρώπη. Η Valeo είναι παγκόσμια ο ειδικός στα Θερμικά Συστήματα με περισσότερα από 60 χρόνια εμπειρίας και παρέχει αντλίες νερού των οποίων η γκάμα και η ανταγωνιστική τιμή είναι αναγνωρισμένα στην αγορά Aftermarket για 15 χρόνια.

 

Σήμερα η τάση της αγοράς δείχνει μια αύξηση στα κιτ ιμάντων χρονισμού (ιμάντας χρονισμού, τεντωτήρας και τρελο γρανάζι) με αντλίες νερού, σε σύγκριση με μεμονωμένες αντλίες νερού. Πράγματι, οι πελάτες στρέφονται όλο και περισσότερο σε προσφορές κιτ και η Valeo Service απάντησε γρήγορα σε αυτή την ανάγκη λανσάροντας την σειρά Superkit.

 

Τα κιτ ιμάντα χρονισμού και αντλίας νερού της Valeo έχουν αναπτυχθεί με την καθημερινή ρουτίνα των πελατών κατά νου.

 

Κύριος πυρήνας της στρατηγικής "We Care 4 You - Trust the Specialist της Valeo - Νοιαζόμαστε για εσάς – Εμπιστευτείτε τον Ειδικό", είναι η διευκόλυνση των καθημερινών λειτουργιών των συνεργείων. Η σειρά διαθέτει διάφορα πλεονεκτήματα για τους πελάτες:

 

  1. Κάλυψη μεγαλύτερη από 90% της Ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτων 
  2. Ιμάντες χρονισμού ποιότητας εφάμιλλης με τον γνήσιο εξοπλισμό 
  3. Βελτιστοποίηση του στοκ καθώς απαιτείται ένας κωδικός για αποθήκευση αντί για το ελάχιστο τεσσάρων.
  4. Καλύτερη παραγωγικότητα χάρη σε ένα ολοκληρωμένο κιτ 
  5. Υψηλότερη αποδοτικότητα της διαχείρισης παραγγελιών 
  6. Εγγύηση 2 ετών  
 

 Αυτή η σειρά – πέραν της κάλυψης των αναγκών πελατών και αγοράς– ωφελείται από την τεχνογνωσία της Valeo, η προσοχή της οποίας είναι διεθνώς αναγνωρισμένη. Στην πραγματικότητα, τα Superkits είναι της Valeo και περιλαμβάνουν ιμάντες χρονισμού ποιότητας O.Ε. εξασφαλίζοντας υψηλότερη αντίσταση και μακροζωία αποτρέποντας βλάβες στον κινητήρα.

 

Τα Valeo Superkit καλύπτουν Ευρωπαϊκά μοντέλα όπως: Volkswagen Golf VI (2008), Volkswagen Golf V (2004), Renault Clio III (2005), Fiat Panda (2003), Citroën C3 I (2002), Ford Focus (1998), Ford Fiesta VI (2008), Citroën C4 II (2010), Volkswagen Golf IV (1997), Audi A3 (2013)

 

Η Valeo ως ειδικός στην αγορά Aftermarket δεσμεύεται να καλύπτει τις ανάγκες των πελατών της και να προσφέρει την κατάλληλη υποστήριξη: Προσφέρει λοιπόν: Βελτιωμένη ορατότητα και αναγνωσιμότητα στο Tecdoc® Γραμμή Τεχνικής Εξυπηρέτησης και Συνδεδεμένη Βοήθεια (Technical Hotline and Connected Assistance) για γρήγορες και επαγγελματικές απαντήσεις σχετικά με διασταυρώσεις, απαιτήσεις εφαρμογής ή θέματα τοποθέτησης Τεχνική εκπαίδευση και προώθηση με τους επαγγελματίες εκπαιδευτές οι οποίοι γνωρίζουν την αγορά aftermarket.

 

Δείτε σχετικό Video    ΕΔΩ

0 Comments | Posted in Νέα αυτοκίνησης By ΒΑΣΙΛΗΣ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ

Πριν σβήσετε έναν υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα, αφήνετε τον πάντοτε να επιστρέφει στις κανονικές στροφές του ρελαντί και να λειτουργεί στο ρελαντί για αρκετά δευτερόλεπτα. Έτσι, εξασφαλίζεται η σωστή λίπανση του στροβιλοσυμπιεστή (Turbo). Αυτό είναι ιδιαίτερα απαραίτητο μετά από κάποια περίοδο σκληρής οδήγησης. Ο επόμενος πίνακας μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον καθορισμό του χρόνου που πρέπει ο κινητήρας να δουλεύει στο ρελαντί για την ψύξη του στροβιλοσυμπιεστή πριν το σβήσιμο, ανάλογα με τον τύπο της οδήγησης και την ποσότητα του φορτίου.

Αφήστε τον κινητήρα να λειτουργήσει στο ρελαντί για μερικά λεπτά πριν τη διαδικασία σβησίματος. Μετά τη λειτουργία με πλήρες φορτίο, λειτουργήστε τον κινητήρα για τρία έως πέντε λεπτά πριν τον σβήσετε. Η περίοδος λειτουργίας στο ρελαντί θα επιτρέψει στο λάδι λίπανσης και το ψυκτικό υγρό του κινητήρα να απομακρύνουν την περίσσεια της θερμότητας από το θάλαμο καύσης, τα ρουλεμάν, τα εσωτερικά εξαρτήματα και το στροβιλοσυμπιεστή.

0 Comments | Posted in Νέα αυτοκίνησης By ΒΑΣΙΛΗΣ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ

Είδη 1 εώς 5 από 14 σύνολο

Σελίδα:
  1. 1
  2. 2
  3. 3